fredag den 20. august 2010

Genbrug!


Jeg elsker at lave ting af genbrugsmateriale. Indtil videre har jeg fået lavet to slags armbånd af genbrugsmateriale. De er lavet på samme måde, altså candy wrap metoden, og har en glidende knytte lukning. Armbåndet til venstre er lavet af B.K.I kaffeposer og det lavede jeg på det kursus hvor jeg lærte at lave candy wrap. Skal man igang med at lære det, vil jeg absolut anbefale at lave et armbånd. Det er nemt og man ser hurtigt resultatet af ens arbejde. Armbåndet til højre er lavet af brugt cykelslange. Det er et super nemt materiale at arbejde med og det får et fedt læder agtigt look. Man kan være heldig at ens lokale cykelsmed vil forære noget væk, men ellers er jeg sikker på de fleste gerne vil sælge det ret billigt. Jeg var så heldig at få noget med fra det kursus jeg var på, så jeg havde nok til mig selv, min kæreste og søster :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar