onsdag den 8. september 2010

Loppefund

Jeg har idag været med kæresten på loppemarked. Eller de kaldte det loppemarked, men det vil jeg nu ikke. Det var snarere en stor genbrugs/antik butik. Men bortset fra det, så var der virkelig mange fede ting. Jeg har altid haft en svaghed for metaldåser, og her vrimlede det med dem. Kunne ha købt mig fattig, men købte kun en som jeg slet ikke kunne stå for. Derudover fandt vi nogle gamle basserne blade fra 70'erne. Vi har i et stykke tid snakket om det kunne være hyggeligt at få en magasinholder til badeværelse, så der passer de bare perfekt :) Sidst men ikke mindst fandt vi et gammelt Billedbladet fra d. 9 April 1940. Til jer der ikke lige er så historieinteresseret, så var det denne dag at Danmark blev besat af Tyskland. Det er virkelig sjovt at læse hvad der blev skrevet om i denne tid. Vi fik det for kun 10 kr. og er næsten sikre på det er mere værd! Det synes vi i hvert fald :)

Så hvis du leder efter gamle bøger, møbler, blade, porcelæn, dåser, ølkasser eller andet, så skal du helt sikkert kigge forbi brugtvare terminalen i Viby.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar