torsdag den 9. december 2010

Et enkelt armbånd

Det er hvad det er blevet til i de sidste måneders tid.. Det vil sige udover alle julegaverne og en enkelt fødselsdagsgave! Men det er nu også fint nok. Jeg elsker at lave ting til andre, og glæder mig som et lille barn til at give dem det. Efter julen vil jeg vise jer hvad jeg har fået lavet, jeg er selv ret tilfreds :)
Men dette armbånd har jeg lavet til mig selv. Midt i min perle-julegave-shopping fandt jeg de blå perler og blev helt forelsket. Det er glasperler med en ujævn overfalde af voks. Rent tilfældigt fandt jeg samme dag en pose med blandet antik sølv akryl og så kunne jeg se armbåndet for mig. Alt dette købte jeg for kun 27 kroner, og der er rigeligt til flere armbånd! Det hele kan findes på halling-beads.dk, hvor jeg snart må være stamkunde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar