søndag den 6. februar 2011

Super Bowl Sunday

Igår var jeg på min månedlige tur til brugtvareterminalen. Jeg fandt "heldigvis" ikke så mange ting at købe, men jeg så en masse jeg godt kunne tænke mig at købe. Men det er jo sådan at jeg ikke bor alene i denne lejlighed, så jeg bliver også nødt til at tage hensyn. Så jeg køber kun nogle små ting hver gang, så jeg stille og roligt laver lejligheden om ;)
Denne gang var det en kroki dukke der kom med hjem. Jeg har ikke det store talent med at tegne, men jeg holder rigtig meget af det. Jeg håber meget på at øvelse virkelig gør mester.
Indtil videre er det kun frihåndstegning UDEN mennesker jeg hygger mig med, men hvem ved om krokien kan hjælpe mig med de svære mennesker.

Idag bliver dog ikke en så kreativ dag da der skal hygges med en overflod af mad og Super Bowl. Jeg er nemlig helt bidt af Amerikansk Football, og har fulgt det igennem en del år efterhånden. I år er det første gang jeg skal se en hel super bowl, da det kommer sent og jeg altid har skulle op på arbejde dagen efter. Men det skal jeg heldigvis ikke i år, så det skal nydes. Desværre er det ikke mit hold der er med, men derimod ærkefjenden mod min kærestes hold. Så jeg ved ikke helt hvad jeg skal holde med :S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar