fredag den 21. januar 2011

Hr. Kold kom med hjem

I sidste weekend tog jeg til Viby hvor en af mine yndlings butikker ligger; Brugtvareterminalen. Jeg tog derhen alene da jeg ikke ville have nogle med der kunne skynde på mig. Jeg ville have tid og ro til at kigge hver en ting igennem. Jeg havde endda opsat mig på at jeg skulle bruge en masse penge, men der var heldigvis ikke så meget der fristede denne gang. Ikke andet end disse tre Erik Kold bøtter, som jeg bare måtte have med hjem.
Jeg har altid elsket kold bøtter. De minder mig om familiens hyggelige gamle sommerhus. Indtil de tre kom med hjem havde jeg dog kun en. Det skyldes at min kæreste ikke bryder sig specielt meget om dem. Han synes de er alt for tøsede, hvilket nok er derfor jeg er vild med dem :)
Men i lang tid har vi snakket om at det kunne være rart at have en beholder til spaghetti, og vupti så var der en kold bøtte til spaghetti. Det brugte jeg så som undskyldning til at købe alle tre. Jeg manglede nemlig og en bøtte til alt mit elskede slik, som den store grønne bliver brugt til. Den lille gule kunne jeg bare ikke stå for, og da jeg fandt på at bruge den til vitaminpiller fik den også en plads på hylden. Så nu er jeg den glade ejer af hele fire Erik Kold bøtter, og det må jeg vist stille mig tilfreds med indtil videre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar