lørdag den 14. august 2010

Candy Wrap

Jeg er gået igang med det helt store projekt. Vil lave tasker og kurve ud af "skrald". Jeg har nemlig lært hvordan man laver Candy Wrap, og synes det er helt vildt fedt. Jeg elsker at genbruge, og når man så kan få noget fedt ud af det, er det bare en kæmpe bonus. Forhåbentlig får jeg samlet nok ind til at lave nogle julegaver ud af det.
Det er nemlig en stor opgave at få samlet alt det materiale ind. Heldigvis har min mor allerede samlet en del til mig, og så spiser jeg da også selv lidt slik og chips engang i mellem ;)
Jeg har forsøgt at skrive til alle mulige forskellige bl.a. Kims, Gevalia og Merrild, i håb om at få noget af deres fejltrykte emballage. Men desværre har de fleste skrevet at de ikke har ressourcer nok til det, hvilket jo også er helt fair. Men en dag da jeg kom hjem lå der en pakke fra Haribo med en masse af deres fejltrykte slikposer. Så det kan godt betale sig at spørge.
Igår gik jeg så for alvor i gang. Jeg rengjorde og skilte alt papiret ad, og begyndte at skære det ud. Men det kommer til at tage lang til, så det er med at være tålmodig. Heldigvis har jeg tiden til det, og sætter man noget godt musik på går det faktisk nemt :)

4 kommentarer:

  1. Lyder som et spændende projekt :) Ved af erfaring, at candy wrap gaver er lykken for langt de fleste! Tasker og kurve især!

    SvarSlet
  2. Jeg fik også selv en taske i fødselsdagsgave, så jeg kender det :) Det var sådan set det der fik mig til at starte på det hele..

    SvarSlet
  3. FLotte.. er det muligt at få målenene på skabelonen?

    SvarSlet
  4. Hva laver i jeres tasker af ??

    SvarSlet