onsdag den 11. august 2010

Perler, perler, perler

Som bloggen hentyder er jeg vist gået hen og blevet en perleholic. Jeg elsker at surfe rundt på de forskellige perlebutikker på nettet, og venter spændt når jeg har bestilt en ny håndfuld perler. Har efterhånden fået brugt en del penge på diverse ting, der er livsnødvendige når man skal lave smykker!
Min kæreste synes jeg er blevet skør med alle de perler, men helt ærligt så mange har jeg heller ikke (ikke at jeg ik gerne ville!). Men han klager ikke når jeg får lavet nogle simple armbånd til ham, men dem er der jo heller ikke perler på.
Jeg har efterhånden fået lavet nogle smykker, og får altid ros for dem. Men det er jo også min familie, så hvad kan man forvente? Selvom jeg nu selv også som regel er ret stolte af dem. Men jeg håber da virkelig der er nogle herinde der også har lyst til at dele deres mening? Måske kan man dele nogle tips?
Nu har jeg ikke lavet smykker så længe, men jeg har da allerede erfaret hvad man ikke skal gøre, og hvad der er nemmere at gøre :)

Nå, det er vist nok blogging for idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar