tirsdag den 24. august 2010

Det blå marked

Her i weekenden var jeg på det blå marked med søster, nevø og kæreste. Og det er absolut ikke sidste gang jeg var der! Jeg har altid elsket at være på kræmmermarked, så det var lige mig. Det var godt nok ikke så stort som jeg havde troet. Det er nemlig Danmarks største indendørs permanente kræmmermarked, så oppe i mit hovede var det meget stort, men så slemt var det ikke. Det var egentlig også fint nok da det gjorde det mere overskueligt. Men det bedste af det hele var at de havde perler! Jeg købte dog ikke rigtig nogen, andet end nogle træperler jeg skal bruge til mit projekt med fimo perler. Så det tæller ikke rigtigt! Ud over træperlerne fik jeg også nogle strikkepinde jeg skal bruge til at hænge perlerne når de skal bages. Og så fik jeg købt nogle rigtig gode nåle til mit candy wrap projekt :)
Så alt i alt var det en rigtig god tur. Selvom der er nogle ting jeg ærgrer mig over at jeg ikke købte. Men det betyder jo bare at jeg må tage tilbage snart!

Igår stod mest på afslapning. Men jeg fik lavet nogle læderarmbånd, som jeg dog ikke er helt tilfredse med endnu, men ved ikke helt hvad jeg ellers skal gøre med dem. Jeg synes læder er utrolig svært materiale at arbejde med. Jeg har det med at få helt limede og sorte fingre efter at arbejde med det. Og selvom jeg har prøvet at købe noget andet lim, så sker det alligevel.

Idag står den mest på rengøring og oprydning, men håber på at komme lidt længere med projekt candy wrap. Har fået lavet to cirkler til den første pung, og bunden til den første kurv. Så det går da lidt fremad :)

God tirsdag til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar