onsdag den 25. august 2010

I LOVE IKEA!

Jeg har været på indkøbstur i mit elskede Ikea, og det endda helt alene :P Bor 5 min. derfra i bil, så det kan nemt blive farligt. Det plejer også at gå galt, eller kommer i hvert fald altid hjem med nye ting.
Blev så fristet da jeg i sidste uge fik det nye katalog ind af døren. Så idag da kæresten ikke skulle bruge bilen, snuppede jeg den. Havde brug for noget opbevaring til mine diverse tråde og værktøj. Så kunne ikke finde et bedre sted at tage hen end der.
Jeg begrænsede mig utrolig meget synes jeg selv. Kom hjem med disse fine små kasser. De er perfekte til opbevaring af smykketilbehør :) Så jeg fik lige lidt mere orden i mine skuffer. Har dog fundet ud af at jeg har brug for flere skuffer, men det må blive en anden dag.
Fik også købt nogle metaldåser til opbevaring ude i køkkenskabet. Fik ryddet lidt op derude igår, og kunne godt se der manglede noget opbevaring til ris, mel og sukker!
Jeg købte faktisk kun to ting jeg ikke havde brug for. Den første var to små sukkulenter til køkkenhylden. Har før haft tre kaktusser, men to af dem er døde. Så den sidste så altså lidt ensom ud. Og så har jeg altid haft et godt øje til små planter. Kan simpelthen ikke stå for dem. Desværre er de svære at holde, men prøver alligevel altid. Sidst men ikke mindst fik jeg købt denne lille orange elg til min kat Kleo. Hun har en gammel mus derfra, og det er bare hendes ynglings legetøj. Synes simpelthen den var så sjov og sød at den skulle hun have :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar