søndag den 29. august 2010

Porcelæns perler!

Godt nok elsker jeg alle perler, men jeg tror næsten mine yndlingsperler er porcelæns perler. Jeg har fået lavet to knyttede armbånd med porcelænsperler, og det må siges at være dem jeg går mest med. Det øverste armbånd var et af mine allerførste knyttede armbånd, og nok det jeg har gået allermest med. Det har fået utrolig mange gode kommentarer, og jeg regner også med at lave et lignede til en julegave :) Det nederste er et ret nyt armbånd, men også et jeg allerede er meget glad for. Jeg elsker at perlerne er håndmalede, så der ikke er en identisk perle. Godt nok er der nogle der ligner, men de er aldrig helt ens. Det synes jeg der er noget helt specielt over. Så det er absolut ikke mine sidste knyttede armbånd med porcelæns perler :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar